perjantai 4. syyskuuta 2015

I did it!

MÄ TEIN SEN! Tein aukkopelastautumisen järveen, täydessä varustuksessa!

Aamulla tulin ajoissa koululle ja heti ohjeistettiin et valitkaa parit ja huoltakaa ittenne rantaan. Todettiin alkuun ettei me (mä+pari) tehä mitään et katotaan vierestä. Tähän lehtori heitti että voihan kattella myös kajakista ja päätin jo siinä kohtaa et jos mä puen päälle mä todellakin menen veteen. Ja niin mä sit menin! Ekstraporkkana oli se että ilman tätä ei ois päässy ens viikolla itsenäisesti melomaan.

Kun saatiin kamat päälle ja botskit (kajakit) rantaan käytiin läpi vielä turvallisuusohjeet. Vapaaehtosuutta korostettiin, muttei mitenkään liikaa, ei tullu sellasta oloa etten mä haluakkaan. Siirryttiin sit laiturille kattoon lehtorien mallisuoritukset. Toinen teki, toinen selosti ja ohjeisti. Näyttöjen jälkeen siirryttiin sit omiin kajakkeihin ja järvelle. Katteltiin ensin muutama muiden suoritus ja mentiin sit perässä. Käytiin melomassa pieni lenkki ja sitte tekemään. Pyysin open hollille jos tulee paniikki. Hetken keikuttelin ja empisin, sit vaan keikkasin. Kaikki kävi niin nopeeta! Ehdin potkasta jalan johonkin ja nyt on polvi mustana mut vitsi oli siistii! Ennen kaatumista mietin vaan sitä fiilistä mikä on sit kun sen oon tehny. Ja ekana kun pääsin pintaan halusin tehä sen jo uusiks. Kapusin takas botskiin ja sitte rescuutin kaverin. Tosin, kolmesti :D aina kun kaveri pääsi mahalleen niin mun ote petti ja kajakki kaatu sisäreunan kautta ympäri. Oltas haluttu jatkaa mut aikataulu tuli vastaan. Niinpä me mentiin saunomaan ja sitte syömään. Nyt makoillaan opiskelijoiden huoneen sohvilla ja otetaan et päästään huoltamaan kajakit pois ja viikonlopun viettoon. Toivottavasti käytäis vielä tätä viikkoa teoriassa läpi, niin saisin kunnon muistiinpanoja aikaan. Jatkan tähän perään illalla sitte ->

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti